Spring naar inhoud

65

Ik vier mijn verjaardag om de 5 jaar met wat familie en of vrienden. De andere jaren sla ik over. Toen ik 50 werd heb ik het echter met wat meer mensen gevierd, met een wandeling en feestelijke lunch. Nu werd ik 65 en dat is toch een bijzonder getal, vroeger ging je dan met pensioen. Nu gaat mijn aow in bij 67, en of ik dan stop met werken moet ik nog maar zien. Het was wel weer tijd voor een feestje.

Het decor was deze keer kasteel de Haere bij Olst. Eerst koffie met taart, toen een wandeling van ca 5 km. Daarna sloten meer mensen aan, en genoten we van een Veluws winter buffet. Het was erg lekker en vooral erg gezellig. Leuk dat vrienden en familie, die elkaar niet allemaal kenden, elkaar nu ontmoetten. Velen zijn al boven de 70, ik moet misschien maar niet weer 15 jaar wachten.

4 Reacties Post a comment
  1. Dank je wel Jeanette. En ja, wat gaat de tijd snel!

    zondag, maart 10, 2024
  2. jeannettedegraaf #

    Oo wat enig Klaske!, wat een goed idee, zo je verjaardag vieren! (Het was toch gisteren dat we nog op school zaten? …. ;-))) )

    Nog van harte gefeliciteerd!, en dat je nog maar vaak zó, gezellig met al je dierbaren mag ‘verjaren’!
    Hartelijke groet, Jeannette

    zondag, maart 10, 2024
  3. Dank je wel

    zondag, maart 10, 2024
  4. Els Beelen #

    Nog van harte gefeliciteerd, Klaske! 💐

    zondag, maart 10, 2024

Plaats een reactie