Spring naar inhoud

Terschelling

Na 2 indrukwekkende weken Zuid-Afrika eerst een paar dagen thuis geweest en daarna van 2 tot 5 mei nog even naar Terschelling. Ik had me zelf voor het eerst in 10 jaar 3 weken aaneen vrij gegeven en om te voorkomen, dat ik toch ging werken, kon ik het beste nog even weg gaan. Is overigens goed gelukt, echt 3 weken helemaal niet met mijn werk bezig geweest. Heerlijk.

Een wandel vriendin was in zelfde periode ook op het eiland met haar man. Op een gegeven moment werd ik gebeld, ze signaleerde mijn fiets. Dus bij hen even wat wezen drinken.en zo ging ik ook een keer op de foto. Kwam hen later ook nog tegen bij de Walvis, het mooiste terras van het eiland.

Ik logeerde in een B&b in Baaiduinen, dus midden op het eiland, dicht bij het wad, ruime kamer met eigen terrasje. Heel veel gefietst, verrekijker en camera mee, ook gewandeld. Als je wat verder van de dorpen weg was, viel het qua drukte ook erg mee. Lekker gegeten en gedronken. Gelezen. Het was echter deze dagen vooral ook even helemaal niks hoeven. Heerlijk.

Rotgans
Scholekster
Rosse grutto
Tureluur
Eidereend
Stee loper
Kluut
Brandgans
Visdief
Lepelaar
Winterkoning
Kneu
2 Reacties Post a comment
  1. Jeannette #

    En wat een leuke foto van jou ook Klaske! .. (en ik vind: een van de middelbare school zeer herkenbare pose van jou :-)) !)

    zondag, juni 25, 2023
  2. Guus Heemskerk #

    Klaske, wat een mooie foto’s weer!
    En ik heb speciaal genoten van de vele vogels, grutto n.b!
    Ik wens je goeie start op werk, pfff sterkte met de hitte

    zaterdag, juni 24, 2023

Plaats een reactie