Skip to content

Blij met het platteland

Gisteren nascholing in het AMC in Amsterdam. Auto daar geparkeerd, en daarna met metro naar vrienden, die in het centrum wonen. Ging lekker vlot zo, en was beregezellig. Eind van de avond met de metro terug om de auto op te halen. Het viel me toen nog meer op dan overdag, wat een betonnen woestenij het is bij AMC. Het ziekenhuis waar ik in Meppel werk, staat bij een natuurgebied, daar geniet ik elke keer weer van. Op de terugweg zag ik ook pas goed, hoeveel banen de A1 inmiddels heeft, overdag vol auto’s. Nu was het rustig, maar wel een stuk 50 km per uur rijden voor Amersfoort, omdat we over 1 baan werden geleid. Het laatste stukje , van Nunspeet naar Epe, reed ik ook rustig, maar met een andere reden: oppassen voor wild onderweg. En ja hoor, er stak een vos over en aan de kant van de weg stond een wild zwijn te eten. Blij dat ik weer thuis ben op het platteland.

No comments yet

Geef een reactie

