Skip to content

Toni Erdmann: film

Ben voor een ziek vriend wat films aan het uitzoeken, die niet droevig zijn. Dat is nog lastig, want veel van de films, die ik mooi vind , hebben een tragische ondertoon.  Had de hoop, dat de film Toni Erdmann geschikt zou zijn, dus een 2e hands dvd gekocht via Bol.com, maar ga deze niet doorgeven aan mijn vrienden.

Wel een bijzondere film over een zakenvrouw en haar vader, die gek is op paractical jokes en zijn dochter graag gelukkiger wil zijn.

Ik heb echter wel een paar geschikte dvd’s om mee te nemen bij een volgend bezoek: Joanna Lumley op zoek naar nooderlicht, Le tout nouveau testament, en Lunchbox. Nu maar hopen, dat ze die nog niet gezien hebben. De meest komische film, die ik afgelopen jaren zag (Bienvenue chez les Ch’tis ) hebben ze al 2x gezien, anders had ik die zeker aangeraden. Iemand nog tips?

One Comment Post a comment
  1. Joanna Lumley heeft ook een nieuwere serie over het Oosten. Aziê. Dat is een hele mooie.

    zondag, april 23, 2017

Geef een reactie

