Skip to content

Minder gelachen dan gehoopt.

Af en toe kies ik een theatervoorstelling, die ik zonder aanbeveling van de programmeur nooit gekozen zou hebben, het verrassingseffect dus. Zo ben ik gisteren in Zwolle naar de voorstelling geweest van Trygve Wakenshaw, een Nieuwzeelandse mimespeler/ clown. Ik had gelezen, dat hij een van de parels was van het festival in Edinburgh, en dat er veel te lachen was. Nou gelachen heb ik af en toe wel, maar veel minder dan verwacht. Het was dus niet echt mijn ding. Wel  knap, hoe hij vanuit een kartonnen doos met vraagtekens de illusie van allerlei voorwerpen en dieren toverde, maar ik vind Mister Bean veel leuker. Misschien had het feit, dat er zo weinig bezoekers waren ( we zaten met zijn allen op de eerste 2 rijen van de Dommerholtzaal) er ook mee te maken. Maar deze ervaring is geen reden om me een  volgende keer niet weer te laten verrassen .

One Comment Post a comment
  1. Ja, je moet wel met ze allen kunnen lachen. Dat is plezanter.

    woensdag, mei 3, 2017

Geef een reactie

