Skip to content

Het voorjaar komt er aan

Het wordt duidelijk al weer een stuk langer licht. ’s Morgens vroeg lig ik even te genieten van de vogelzang. In mijn tuintje beginnen de eerste bolletjes te bloeien. Tijd om wat ruimte hiervoor vrij te maken, vanmorgen voor 8 uur was ik al lekker bezig om wat uitgebloeide bloemen en grassen van vorig jaar af te knippen. Kun je de groeiende plantjes beter zien opkomen tussen oude blad door. De irisjes zijn de eerste, die bloeien. Laat het voorjaar maar komen.

img_8063

Aanvulling: hoor de zanglijster weer in de achtertuinen. Heerlijk geluid

One Comment Post a comment
  1. ik ben er erg blij mee want dat grauwe begint op mijn gemoed te werken

    zondag, februari 26, 2017

Geef een reactie

