Skip to content

Filmtip: “Beyond sleep”

Het boek ” Nooit meer slapen” van W.F.Hermans is verfilmd. En heel geslaagd vond ik. Natuurlijk anders dan in het boek, maar de sfeer van het noordelijke landschap, het lopen en moeite te hebben de anderen bij te houden, de innerlijke gesprekken van de jonge geoloog Alfred ( ik ga ook altijd tellen als ik moe wordt), zijn verhouding tot de Noren en achterdocht, de angstige momenten , worden goed weer gegeven.  Mooie film. Boek nog eens herlezen. 

One Comment Post a comment
  1. guus heemskerk #

    Dank je Klaske, ik ga en halen in de Oba. Groetjes

    Verzonden met mijn Windows Phone ________________________________

    maandag, januari 30, 2017

Geef een reactie

