Skip to content

Uitzicht werkplek

3 Reacties Post a comment
  1. Ook als je wel iets te doen hebt. Soms onderbreek ik een gesprek, vandaag weer de man in rolstoel die dan trippelend met zijn voeten een rondje maakt. Een keer zag ik hem 3x op een dag. Zo jammer, dat personeel geen tijd heeft meer met mensen naar buiten te gaan.

    donderdag, januari 19, 2017
  2. Dat wilde ik ook net zeggen: niet verkeerd! Als je even een minuutje niks te doen hebt, even naar buiten kjiken 🙂

    donderdag, januari 19, 2017
  3. Volgens mij heb ik me al eens eerder uitgesproken over dit uitzicht … helemaal niet verkeerd … 🙂

    donderdag, januari 19, 2017

Geef een reactie

