Skip to content

Flitswinters

img_2119Ik las pas in de krant het woord “flitswinter”. We hebben dit jaar inderdaad al een paar keer een wintertje gehad van 1-2 dagen. Vandaag lag er hier een laagje sneeuw, maar had ook al wat geregend, dus niet mooi voor foto’s. Op 30 december was het echter prachtig winterweer met een rijp en zon. Ik zou die dag thuis achter de computer aan het werk, maar heb mijn werkschema omgegooid, oudejaarsdag was immers slecht weer voorspeld. Ik ben gaan wandelen bij Wissel. Echt zo’n gevoel van “Pluk de dag”. En zelfs prikkeldraad wordt beeldschoon door rijp.

img_2127

img_2133

img_2121

’s Middags ook nog even naar kasteel Staveren gegaan om daar in de tuin te fotograferen. De horeca was helaas gesloten, dus geen warme chocolademelk.

img_7822

img_7813

Het was een dag om in te lijsten. Van mij mogen er nog meer zoals deze komen deze winter.

5 Reacties Post a comment
  1. Wie weet komt het dit weekend, ze voorspellen sneeuw en kouder weer. Mooie foto’s heb je gemaakt, ik vind zo’n collage ook leuk.

    donderdag, januari 12, 2017
  2. Je moet inderdaad een beetje flexibel zijn om te kunnen genieten van de hedendaagse flitswintertjes, want ze zijn voorbij voordat je het in de gaten hebt.
    Over een week krijgen we weer een kansje, schat ik zo in … šŸ™‚

    zondag, januari 8, 2017
  3. Heerlijke winterfoto’s

    zaterdag, januari 7, 2017
  4. Dat is het voordeel, nu ik eigen baas ben.

    zaterdag, januari 7, 2017
  5. De flitswinters zijn zo kort, ik ben al weer vergeten dat het 30 dec. zo mooi buiten was. Genieten tijdens het spijbelen šŸ™‚

    zaterdag, januari 7, 2017

Geef een reactie

