Skip to content

“Hoe overleef ik de Russische winter” door Jelle Brandt Corstius 

Gisteren in een uitverkocht Odeon in Zwolle naar een voorstelling van Jelle Brandt Corstius ( je weet wel, van de Vpro series over o.a. Rusland, en van o.a. het boek ” As in tas” )  en Oleg Fateev op Russische accordeon. Theater college werd het genoemd. Verhalen gelardeerd met foto’s en filmpjes, met prachtige muziek, waardoor je in russische sferen kwam. Nou, Jelle zou ook cabaretier kunnen worden. Het was af en toe hilarisch, heb ontzetten gelachen. En me ook enorm verbaasd over de verhalen over dit bijzondere land.  Topavond dus. 

Ontzettend leuk vond ik, dat het zo druk was, en het publiek zo gevarieerd. Ik zat vlak bij een groepje ouderen met rollators, aan de andere kant van mij zaten 7 jongeren op een rij. Deze combinatie kwam ik niet eerder tegen in het theater. 

4 Reacties Post a comment
  1. We gaan kraanvogels kijken bij Diepholzer Moor😊 jij ook fijn weekend gewnst

    zaterdag, november 5, 2016
  2. Ik zal in de gaten houden of de voorstelling ook bij mij in de buurt komt! Mooi weekend!

    zaterdag, november 5, 2016
  3. Leuk dat jullie er ook geweest zijn. Hoop dat we bij Wim Daniels ook lekker kunnen lachen. Ik kijk er ook naar uit

    woensdag, november 2, 2016
  4. guus heemskerk #

    Hi Klaske,
    Leuk je recensie te lezen. Wij zagen deze voorstelling ook, tot groot genoegen. Op t.v. is het ook een favoriet programma van me, maar wat een mooi puur mens he? Heerlijk ontspannen is zo’n avond toch. Kijk uit naar Wim Daniëls😉, tot dan.
    Fijne dag
    Guus

    Verzonden met mijn Windows Phone
    ________________________________

    woensdag, november 2, 2016

Geef een reactie

