Skip to content

Een vaste bezoeker

Toen ik vanmorgen bezig was in de keuken, hoorde ik getrippel achter me. En ja hoor, daar was hij weer: mijn vaste bezoeker. Hij begint er steeds verfromfaaider uit te zien. Ik vraag me af, hoe oud hij is. Ik heb gelezen, dat merels 20 jaar oud kunnen worden. 

Bij mij in de tuin komt al  jaren een merel om eten vragen, zit rustig op meter afstand te wachten op tafel en komt dus ook in huis. Het moet haast wel steeds dezelfde zijn. Tot nu toe heb ik hem nog nooit opgesloten. En ook blijkt hij toch nog steeds te snel voor de buurtkatten 

3 Reacties Post a comment
  1. Hij kent blijkbaar alle knepen van het vak.

    maandag, juli 11, 2016
  2. Ik kan me vervelender bezoekers voorstellen. 🙂

    zondag, juli 10, 2016
  3. Wij hebben er ook een. Nog geen 20 jaar en hij komt niet in huis maar scharrelt wel vaak op ons achterplaatsje.

    zondag, juli 10, 2016

Geef een reactie

