Skip to content

Natuur dichtbij 

Wat bof ik toch met mijn werkplekken. In Meppel uitzicht op Reestdal met vlakbij een ooievaarsnest met 2 jongen en in Sneek achter de parkeerplaats een slootje met orchideeën. Had ze dit jaar ” in de natuur” nog niet gezien, wel bij mijn werkplek dus. Fijn om voor ik in de auto stap even naar de merel en het riet te luisteren en naar de orchissen te kijken. 😊 Een helende omgeving voor deze ziekenhuizen,  en als werkplek ook geweldig, ik hoor ooievaars, wulpen, scholeksters, merels enz. vanuit mijn werkkamers.

3 Reacties Post a comment
  1. Fijn dat je er zo van geniet Klaske!

    donderdag, juni 2, 2016
  2. Mooi om dat allemaal zo vlak bij je werkplek te hebben. De orchis is prachtig!

    donderdag, juni 2, 2016
  3. Dat is zeker boffen en wat is de wilde orchis prachtig.

    woensdag, juni 1, 2016

Geef een reactie

