Skip to content

Korte Broek bij Vaassen

img_5727

Gisteren een ronje gelopen door de Korte Broek, een natuurgebied bij Vaassen ,waar de Egelsbeek ontspringt. Ik was er nog nooit geweest. Een paar jaar terug hebben ze dit afgeplagd, ik was benieuwd  of er rietorchissen bloeien. Die zag ik nog niet , wel moeraskartelblad. En ook redelijk wat libellen, die ik helaas niet op de foto kreeg.

img_5735
img_5746

img_5749

2 Reacties Post a comment
  1. Je weet de mooie gebieden wel te vinden, Klaske.
    De foto van de koe en het kalf stelen hier voor mij de show vandaag.

    zondag, mei 22, 2016
  2. Het ziet er een prachtig stukje natuur uit

    zondag, mei 22, 2016

Geef een reactie

