Skip to content

Indridason : Onland 

img_2735

Ik ging naar de boekwinkel voor een verjaardagscadeau (Van der Velde in Sneek, mooie winkel) , en kwam natuurlijk met meer dan gepland de winkel uit. De nieuwste Ijslandse detective van Arnoldur Indridason kon ik niet laten liggen. Heb pas opruimng gehouden boven , en een deel van de detectives en thrillers, die ik in de loop der jaren aamgeschaft heb, weg gedaan. Bepaalde series heb ik echter gehouden, deels ook door de sfeer, die er wordt opgeroepen (Engeland, Zweden, IJsland). Alles past weer in de 13 boekenkasten, de ik heb 😊, zelfs beetje ruimte over, dus dit boek kan er bij. Heb het snel uitgelezen op terras, weer spannende verhaallijnen. Heerlijk vakantieboek.

One Comment Post a comment
  1. 13 boekenkasten… ;-D

    maandag, mei 16, 2016

Geef een reactie

