Skip to content

Learn to be happy right now

Deze kwam ik tegen. Zo waar.

2896024196

5 Reacties Post a comment
  1. Vaak makkelijker gezegd dan gedaan!

    maandag, mei 16, 2016
  2. Hermien #

    Helemaal mee eens en mijn eigen motto sluit daar goed op aan :Positief denken maakt de wereld mooier.

    zondag, mei 1, 2016
  3. Daar kan ik me wel in vinden, Klaske, al is dat in de weerbarstige praktijk niet altijd even makkelijk.

    zondag, mei 1, 2016
  4. guus heemskerk #

    Thxx. Heb ook op je blog gereageerd. Fijn , om deelgenoot te zijn. Mindfull dag toegewenst met dit prachtige weer. Wij gaan fietsen door de bollenstreek. Liefs

    Verzonden met mijn Windows Phone ________________________________

    zondag, mei 1, 2016
  5. Guusje #

    Dank Klaske. Het zijn allemaal waarheden en zo mooi geformuleerd. Nu nog ervoor openstaan.
    Liefs en “see You soonšŸ˜Š ”
    Guus

    zondag, mei 1, 2016

Geef een reactie

