Skip to content

Scandi detective: Trapped

Als je van scandinavische series houdt, dan kan ik de ijslandse politieserie ” Trapped” bij je aan bevelen. Het speelt zich af in een dorp aan de oostkust van IJsland, waar een lijk ontdekt wordt, net voor de ferry aan komt en een sneeuwstorm losbarst. Iedereen is potentieel slachtoffer en dader. En natuurlijk zijn er privé ontwikkelingen, en dingen van vroeger, die boven komen. Dit tegen de achtergrond van het IJslandse winterlandschap. Verslavend.

5 Reacties Post a comment
  1. Leuk dat je het even laat weten👍🏻

    vrijdag, april 15, 2016
  2. We hebben ze gekeken…geweldig!

    vrijdag, april 15, 2016
  3. Voor dertig euro kun je de serie van tien afleveringen, bij de volkskrant bestellen. Laten we dat nu gedaan hebben, spannend! Gezellige paasdagen.

    zaterdag, maart 26, 2016
  4. Brrrr … ik krijg ’t er koud van. 😦

    maandag, maart 21, 2016
  5. guus heemskerk #

    Ik ga op Netflix zoeken Alles van daar spreekt me aan. 🙌 liefs

    Verzonden met mijn Windows Phone ________________________________

    zondag, maart 20, 2016

Geef een reactie

