Skip to content

Het voorjaar komt 

Heerlijk dat het vroeger en langer licht wordt. Deze week voor het eerst gehoord, terwijl ik nog in bed lag: de zanglijster in de achtertuin. Nu nog even maartse buien, maar het voorjaar komt er echt aan. 

4 Reacties Post a comment
  1. Ben uitgebreid aan het koken voor vanavond, nu staat alles te stoven, hachee, stoofpeertjes, rode kool. Winterkost. Ga nu lekker in de tuin zitten met de krant en schaatsen op de ipad, buiten voelt het voorjaarsachtig aan. Mijn bejaarde buurman vond het nog wel koud.

    zaterdag, maart 5, 2016
  2. Wij werden deze week wakker van een ons onbekende vogel. Toen ik later naar buiten ging, vloog de vogel weg, het was geen merel. Ik heb net het geluid van een zanglijster opgezocht – http://www.vogelgeluid.nl/: het was een zanglijster die we hoorden! Hier nog nooit eerder gehoord. Het was ook eenmalig, de vogel niet weer gehoord. Dank voor je melding!

    zaterdag, maart 5, 2016
  3. Ik kan niet wachten 😉

    zaterdag, maart 5, 2016
  4. In mijn tuin gaan de vogels ook te keer en ze beinnen aan te vliegen met nestmateriaal

    zaterdag, maart 5, 2016

Geef een reactie

