Skip to content

Marathoninterview: Chris de Stoop

Vandaag een dag met mijn moeder op bezoek bij familie in Friesland. De lange rit van mijn huis naar de kop van Noord Holland, en ook de rit terug naar huis , heb ik via een podcast op mijn telefoon, die ik kan afspelen via de autoradio, geluisterd naar een 3 uur durend interview van Bram Vermeulen met  Chris de Stoop, journalist, schrijver, boerenzoon.

Ik schreef eerder over zijn laatste boek” Dit is mijn hof” (zie hier ). Dit lange interview gaat ook over andere boeken, welke hij schreef en andere periodes uit zijn leven. Wat kan radio mooi zijn. Om het interview te beluisteren, klik hier

2 Reacties Post a comment
  1. Ik heb het interview voor een deel beluisterd op de avond dat het werd uitgezonden, in het 2e uur haakte ik af, het werd me te laat. Via je link kan ik het tzt toch nog beluisteren. Zijn boek ligt al een tijdje op mijn leesstapel. Ik heb een begin gemaakt, maar stel het uit om verder te lezen, ik vind het nogal een pijnlijk verhaal, krijg een knoop in mijn maag. Heb inmiddels verschillende interviews met hem op internet bekeken.

    maandag, januari 11, 2016
  2. Els #

    Helemaal met je eens: was weer zo’n prachtige serie. Heerlijk tussen kerst en oud&nieuw.
    Die van Chris was inderdaad heel mooi. Ook vooral doen: het gesprek van Wim Brands met Adri vd Heyden.

    maandag, januari 11, 2016

Geef een reactie

