Skip to content

Van Gogh en Munch

Gaat dat zien, deze prachtige tentoonstelling in het van Gogh Museum in Amsterdam. Met Museum Jaarkaart gratis toegankelijk. Wel aan te raden om vooraf via internet een timeslot te reserveren. Ik was er vorige week zaterdagochtend om 9 uur en kon bijna direct doorlopen. Prachtige kunst en heel mooi de combinatie van het werk van beide. Nog tot 17 januari.

6 Reacties Post a comment
  1. Ik heb in Noorwegen veel werk van Munch gezien. In zijn eerste tijd zie je wanhoop en verdriet, moeder en zus aan tbc overleden. Na zijn depressie liefelijker werk, raar om te zeggen, maar minder interessant.
    Ik vond het schitterend om werk van deze 2 kunstenaars naast elkaar te zien

    maandag, november 9, 2015
  2. Wat bijzonder om de parallellen tussen deze 2 kunstenaars te zien. Van Munch kende ik alleen het werk ‘de schreeuw’ en dat doet mij niets. Ik zie in dit filmpje wel mooie werken van zijn hand.

    maandag, november 9, 2015
  3. Munch ook

    maandag, november 2, 2015
  4. Van Gogh is altijd de moeite waard.

    maandag, november 2, 2015
  5. Volgende keer kom ik weer bij jullie, deze keer gecombineerd met bezoeken van mijn moeder, mijn broer en vriendin in Lelystad.

    zondag, november 1, 2015
  6. Piet #

    Het is je verboden om musea e.d. in Amsterdam te bezoeken ZONDER bij ons op de koffie of thee te komen !!! :-))

    zondag, november 1, 2015

Geef een reactie

