Skip to content

Hanzestedenpad: rondje Olst

IMG_3411

12 juni met Tonny weer een stukje Hanzestedenpad verkend, de rondwandeling vanaf Olst. Op mijn verzoek niet ook nog eens de wandeling vanaf Wijhe erbij en achteraf maar goed ook , want wat was het warm. Nu konden we na een mooie maar niet spectaculaire wandeling door het Sallandse land vroeg afsluiten met heerlijk roomijs met aardbeien op een terras vlak voor de pont naar de overkant van de Ijssel, waar mijn auto stond. 

Een impressie in foto’s.

IMG_3333

IMG_3338

IMG_3340

IMG_3342

IMG_3412

4 Reacties Post a comment
  1. Ah… die is ook leuk inderdaad! 🙂

    donderdag, juli 16, 2015
  2. Dit is Spykerbos, een andere havezathe in de buurt van Olst

    woensdag, juli 15, 2015
  3. Als ik mij niet vergis zie ik De Haere op de foto? Mijn vriendin woont er in de buurt.
    Bij de Heare staat een soort van ruïne, hier in kun je een gedicht van Andre Manuel horen. Zeer leuk bedacht.

    dinsdag, juli 14, 2015
  4. Dat lijkt weer een mooie wandeling geweest te zijn.
    Ik ga helemaal voor dat veldje met papavers, prachtig?

    dinsdag, juli 14, 2015

Geef een reactie

