Skip to content

Eindelijk

gisteren, wandelen in de zon vanaf de Berghoeve. En ja, daar waren ze, in de buurt van Gortel: de fitis , de zwartkop en de koekoek. Voorjaar.

One Comment Post a comment
  1. Ik zie verschillende meldingen van de fitis voorbijkomen, ik zal toch maar eens googelen naar het geluid, ik ken het vogeltje niet. Oh, en de koekoek, dat vind ik ook zo’n mooi vogelgeluid, doet me denken aan een vakantie in Engeland, daar hoorde ik de vogel voor het eerst.

    vrijdag, april 17, 2015

Geef een reactie

