Skip to content

Leo Gestel in Singer in Laren

image

Met Hans en Paul, 2 oud collega’s , heb ik de tentoonstelling met werken van Leo Gestel in het het Singer Museum in Laren bekeken. Een tijdgenoot van Sluyters en Mondriaan, die geexperimenteerd heeft met verschillende stijlen ( pointillistisch, expressionistisch, kubistisch) en verschillende onderwerpen (landschappen , portretten, stillevens ) en heel kleurrijke werken had, alsook werk met een donkerder kleurpalet. Een mooie tentoonstelling, waarbij bovenstaand portret van zijn latere vrouw tot mijn favorieten behoorde. Zou ik best in de kamer willen hebben hangen ☺️

One Comment Post a comment
  1. Deze schilder is mij onbekend, maar dit portret vind ik in elk geval wel mooi.

    maandag, maart 23, 2015

Geef een reactie

