Skip to content

De eerste zanglijster

maandagavond liep ik rond half 7 in Naarden vestíng naar de plek, waar ik een nascholingsbijeenkomst had. Onderweg vanaf Steenwijk echt maartse buien. In de regen  vanaf de parkeerplaats hoorde ik ineens een zanglijster. De eerste dit jaar. Mijn avond kon niet meer stuk. 

5 Reacties Post a comment
  1. Ik hoorde afgelopen vrijdag mijn eerste zanglijster in de Amsterdamse waterleidingduinen. Genieten!

    groet Wil

    maandag, maart 9, 2015
  2. Heerlijk om tussen buien en donkere luchten door af en toe even te worden opgevrolijkt door een de eerste vogelzang of een vroege bloeier. Nu nog wat hogere temperaturen … nog een paar dagen wachten, zeggen ze ///

    woensdag, maart 4, 2015
  3. Heb hem vorige week ook gehoord, heerlijk lentegevoel!

    woensdag, maart 4, 2015
  4. Ik ken dat gevoel,gisteren lang staan dromen bij een bloeiende prunus.

    woensdag, maart 4, 2015
  5. Altijd een geluksmomentje als je de eerste zang/roep van een bepaalde vogel hoort.

    woensdag, maart 4, 2015

Geef een reactie

