Skip to content

“De correspondent” van Pieter Waterdrinker

De correspondentMet een russische schoonzus is mijn interesse voor Rusland toegenomen. Ik ben altijd van plan om ook nog eens de russische klassieken te gaan lezen, maar nu eerst “de correspondent” van Pieter Waterdrinker over zijn leven in het moderne Rusland.

Met belangstelling gelezen. Alleen de laatste hoofdstukken had hij kunnen weglaten. Betrof oude nog niet gepubliceerde verhalen, vielen uit de toon.

One Comment Post a comment
  1. Ik heb hem diverse malen gezien in talkshows, daarin vond ik het altijd wel prettig om naar zijn visie op diverse ontwikkelingen te luisteren. Aan zijn boek begin ik toch maar niet, want lezen kost me vervelend genoeg steeds meer energie.

    dinsdag, november 11, 2014

Geef een reactie

