Skip to content

Naar buiten

Zoals verwacht vandaag regenachtig weer. Vlgs buienradar zou het om 10 uur droog zijn, dus uur later op pad gegaan dan gebruikelijk. Maar buiten nog donkere wolken, toch maar de regenjas aan. En dat was nodig, steeds buitjes. Maar het ruikt dan wel heerlijk herfstig, en er waren veel paddenstoelen.

IMG_2285.JPG

5 Reacties Post a comment
  1. Herfst ik wordt er vrolijk van. 🙂

    maandag, november 3, 2014
  2. Prachtige vliegenzwam, ik heb ze nog niet gezien dit najaar, maar dat komt nog wel denk ik. Het is wel herfst nu na al het mooie weer.

    groet Wil

    vrijdag, oktober 24, 2014
  3. En er stonden er zoveel Marylou

    woensdag, oktober 22, 2014
  4. Wat een pracht van een vliegenzwam die zichzelf juist uit de grond heeft geduwd. Klaske.

    woensdag, oktober 22, 2014
  5. Gisteren had ik vanwege de storm de auto niet rot mijn beschikking, maar vanmiddag kon ik er toch ook weer even op uit. Toen ik op mijn kuierbestemming aankwam, trok er net een buitje over. Daarna heb ik een heerlijk herfstkuiertje kunnen maken. Tot mijn spijt kreeg ik alleen volledig vergane en kapot getrapte paddenstoelen te zien. Voor een zo’n mooie vliegenzwam zal ik nog eens weer op pad moeten, maar dat kan op zich geen kwaad. 🙂

    woensdag, oktober 22, 2014

Geef een reactie

