Skip to content

Paddenstoelenwandeling

DSC00467

Mooi weer en heel veel paddenstoelen in het bos te zien tijdens onze wandeling in de buurt van Wisselse Veen. Ik had er op gerekend, camera mee. We deden dan ook langer over de wandeling dan normaliter. Gelukkig was ik niet de enige, die de boel op hield (Loes werd zelfs al gebeld aan het einde), ook Nera had haar camera mee.

DSC00457

DSC00465Vooral de porseleinzwammen waren mooi. En ontzettend veel gekraagde aardsterren dit jaar, ook een heel mooie soort.

DSC00474

De hei bloeide ook nog, en het rook in het eerste stuk van onze wandeling heerlijk naar vers hooi, dus wat wil je meer. Ik werd er heel blij van. Het was al weer een tijd geleden, dat ik meegelopen had op woensdag. Dat heb je als zzper, dan moet je wat flexibeler zijn. Zitten vooral veel voordelen aan, maar ik vind het wel fijn, dat ik in de agenda zag, dat ik in oktober weer wat meer woensdagen vrij gepland heb. Nu nog zien het zo te houden.

DSC00484

4 Reacties Post a comment
  1. Vooral de eerste foto vind ik erg mooi, maar ook die aardsterren – die ik zelf nog nooit heb gevonden – mogen er zijn. Ik heb hier deze week ook de eerste paddenstoelen waaronder de vliegenzwam gezien, maar ik kon er nog niet toe komen om ze te fotograferen. Nog even het nazomergevoel vast zien te houden …

    donderdag, september 11, 2014
  2. Mooie paddenstoelen op jullie wandeling.Ze zijn er echt al in overvloed volgens natuurpunt loopt de herfst 4 weken voor .

    woensdag, september 10, 2014
  3. dank jullie wel. Er zijn echter mensen, die nog wel veel mooiere maken.Maar voor ons KNNV blad zijn ze wel goed genoeg.

    woensdag, september 10, 2014
  4. piet bakker #

    Deze vinden wij wel héél héél erg mooi. Moet je opsturen naar een of ander blad. National Geografic? Liefs, Piet & Guusje Date: Wed, 10 Sep 2014 20:48:36 +0000 To: pietwbakker@hotmail.com

    woensdag, september 10, 2014

Geef een reactie

