Skip to content

Een rondje fietsen rond Epe

IMG_2151Vroeger fietste ik altijd veel, tegenwoordig ben ik wandelverslaafd. Maar rond Epe kun je ook heel goed fietsen. Ons plaatselijk kunstenaarscollectief KEK heeft een aantal fietsroutes uitgestippeld, en onderweg beelden en gedichten geplaatst.

IMG_2154 IMG_2155

Op een mooie zomeravond na het eten op de fiets gestapt om deze route, richting Oene en Nijbroek,te fietsen. De IJsselvallei: een prachtig gebied. Ik had de route niet uitgeprint, heb hem dus niet helemaal gefietst, ken de mooie paadjes wel.

IMG_2157 IMG_2163 IMG_2164

Bij Nijbroek even stilgestaan bij het MKZ monument. Wat was dat een verschrikkelijke tijd, en wat zijn er toen veel gezonde dieren afgemaakt in deze regio. Ook ik heb met tranen in de ogen gestaan, toen ik de eerste koeien weer gebracht zag worden  bij een boerderij in de buurt.

IMG_2165 IMG_2166IMG_2168

Afgesloten met een ijsje bij Roberto. Ik vind het pistacheijs altijd erg lekker, ze hebben hier ook een keer een prijs mee gewonnen.

IMG_2170

2 Reacties Post a comment
  1. Mooie foto’s van een erg leuk initiatief..

    zondag, juni 29, 2014
  2. Dat was weer een mooi rondje in fraai avondlicht en lekker wolkenpartijen in de verte.

    zondag, juni 29, 2014

Geef een reactie

