Skip to content

Welk land past bij jou? Leuke reistest.

Ik kwam een leuk testje tegen, geeft aan, welk land geschikt voor jou is voor een volgende vakantie. Bij mij kwam er Nieuw Zeeland uit. Daar zou ik inderdaad wel eens heen willen. En bij jou?
http://bit.ly/UFdN14

9 Reacties Post a comment
  1. Ja hoor, het leven is maar kort en dus moet je daar – met of zonder beperkingen – alles uit zien te halen.

    zondag, juni 22, 2014
  2. Helaas niet
    Maar als ik je blog lees, merk ik dat je wel van wat mogelijk is weet te genieten

    zondag, juni 22, 2014
  3. Dat ik vaak met veel plezier in Frankrijk heb gekampeerd klopt. Dat van die Bourgondische inslag valt reuze mee. En dat ik van warm weer houd, dat klopt ook wel, alleen ik word er tegenwoordig zooo moe van …
    Eén van de eerste adviezen die ik eind 2004 na de diagnose MS van mijn neuroloog te horen kreeg, was dat we maar beter niet meer naar Frankrijk konden afreizen, want de warmte opzoeken, is vragen om problemen. En dat klopt wel, heb ik intussen geleerd.
    Desalniettemin blijft Frankrijk een fantastisch vakantieland.. Maar ja, the Sones zeiden het al: “You can’t always get what you want.”

    zondag, juni 22, 2014
  4. Volgens mij heb je in je blog naast je liefde voor friesland het ook af en toe over Frankrijk gehad, ik meen dat je een of twee jaar geleden een blogje maakte over een vakantie in Frankrijk met een groep vrienden, met wie jullie altijd gingen kamperen . En je hebt ook vlgs mij een bourgondische inslag en houdt van warm weer

    zondag, juni 22, 2014
  5. Oh, en waar ontleen jij die verwachting dan aan …?

    zondag, juni 22, 2014
  6. Ik had niet anders verwacht bij jou

    zondag, juni 22, 2014
  7. Hoewel ik er al jaren niet meer ben geweest, kom ik toch weer in Frankrijk uit. 🙂

    zondag, juni 22, 2014
  8. Ik kwam ook op Niew Zeeland uit

    woensdag, juni 18, 2014
  9. Els Beelen #

    Frankrijk, klopt precies! Grappig testje inderdaad.

    dinsdag, juni 17, 2014

Geef een reactie

