Skip to content

Onverwacht cadeautje

Ben in de tuin bezig geweest, haag snoeien. Zie ik ineens deze nachtvlinder in de tuin. Nog nooit zo een gezien.

20140613-203434-74074289.jpg

6 Reacties Post a comment
  1. Ja, ik was er ook heel blij mee

    zondag, juni 22, 2014
  2. Altijd weer mooi om zo’n spanner aan te treffen, als dat in eigen tuin gebeurt is het nog mooier. als hij dan ook nog eens blijft zitten tot je er een foto van hebt kunnen maken, dan kan de dag niet meer stuk.

    zondag, juni 22, 2014
  3. Ik weet helemaal niet veel, weet alleen waar ik moet zoeken. Vlindernet heeft een zoekmogelijkheid naar rupsen en vlinders op plaatjes. Ik weet alleen dat dit een spanner is, en dan is het even vergelijken welke het is.

    vrijdag, juni 13, 2014
  4. Wat weet jij toch altijd veel. Ik hoopte al dat iemand de naam, zou weten.

    vrijdag, juni 13, 2014
  5. Ja, een mooie. Het is de bonte bessenvlinder. Ik zal binnenkort je blog bijlezen, je laatste verhalen nog niet gelezen.

    vrijdag, juni 13, 2014
  6. Nachtvlinders kunnen prachtig zijn alleen krijgen ze niet de aandacht die ze verdienen.

    vrijdag, juni 13, 2014

Geef een reactie

