Skip to content

Blij geluid

Dinsdag hoorde ik hem weer voor het eerst, toen ik in Sneek aan het eind van de middag de deur uit stapte bij het ziekenhuis: de zanglijster. Ik was al in een goed humeur, maar hier werd ik heel blij van. Heb even staan luisteren. Het voorjaar is begonnen.

4 Reacties Post a comment
  1. Vorige week hoorde ik de zanglijster zingen in de duinen, echt super. Heel veel mensen worden blij van die voorjaarsgeluiden!

    groet Wil

    donderdag, maart 6, 2014
  2. ’s morgens de” vogels horen zingen maakt mijn dag goed.

    vrijdag, februari 28, 2014
  3. Het wordt met de dag mooier buiten, zowel qua beeld als qua geluid. Laat maar komen dat voorjaar!

    vrijdag, februari 28, 2014
  4. Ja, wat een heerlijk voorjaarsgeluid is dat hè. Wij liepen afgelopen dinsdag en woensdag over het Veluwe Zwerfpad en hoorden ook al de lijsters, prachtig. Ook zagen en hoorden we kwinkelerende veldleeuwerikken boven de heidevelden.

    vrijdag, februari 28, 2014

Geef een reactie

