Skip to content

Schaatsen

Bij mijn broer thuis is het medailleklassement weer bijgewerkt. Met 2 friezen en een de Jong op het podium voelen we ons met z’n allen een beetje olympisch kampioen. 20 medailles en het is nog niet klaar. Ongelofelijk.

20140218-191855.jpg

6 Reacties Post a comment
  1. Ik ook niet, en komt nog meer. Mooi hoe jij op je blog toch elke keer er een winters beeld bij weet te zetten.:-)
    Vanmorgen mooie lucht toen ik naar Losser reed,maar de winter slaan we over. Heb plantjes gekocht en heel lekkere tuinstoel:-)

    dinsdag, februari 18, 2014
  2. Mij ook niet. Er komt nog meer. Jammer dat ik moest werken, hoorde nog net op

    dinsdag, februari 18, 2014
  3. Prachtig, Klaske. Er lijkt maar geen eind te komen aan de successen, en dat vind ik helemaal niet erg, want het verveelt me nog lang niet. 🙂

    dinsdag, februari 18, 2014
  4. Dikke proficiat voor de de Jong” sportman Klaske

    dinsdag, februari 18, 2014
  5. Haha, mooi al die matroesjka’s. Ze passen al niet meer op het podium!

    dinsdag, februari 18, 2014
  6. hanna de jong #

    ik sluit me aan…

    dinsdag, februari 18, 2014

Geef een reactie

