Skip to content

Goede voornemens

goede voornemens Fysio Fit Veenstade _0001Bij het ingaan van het nieuwe jaar maken veel mensen goede voornemens. Ook ik, wil weer wat vaker gaan sporten en een aantal kilo’s gewicht kwijt zien te raken. Het blijkt echter altijd lastig, om die goede voornemens in de praktijk te brengen. Zelf sport ik inmiddels al bijna 15 jaar in elk geval 1x per week bij Veenstade in Vaassen. Toen ik daar donderdag kwam, zag ik een brochure liggen met mooie spreuk over goede voornemens en hoe je er voor kunt zorgen, dat deze wel tot resultaat leiden. Ik wil ze jullie niet onthouden. En mocht je in de buurt wonen: ik kan Fysio Fit Veenstade in Vaassen van harte aanbevelen.

goede voornemens Fysio Fit Veenstade _0002

No comments yet

Geef een reactie

