Skip to content

NedSym meets Percossa

Gisteren naar een ontzettend leuk concert geweest van het Nederlands Symfonieorkest en de slagwerk/ theatergroep Percossa. Heel veel energie, humor, muzikaliteit. Het plezier spatte er van af. We hebben genoten.

4 Reacties Post a comment
  1. Fijn is dat he, om zo live muziek mee te maken

    zaterdag, november 16, 2013
  2. Fijn zo’n avondje uit Klaske.Ik was gisteren te gast op een Benefiet concert ten voordele van het kinderbrandwondenfond van Oscare..Het ging door, in de concertzaal Amuz een vroegere kloosterkerk van de Augustijnen in Antwerpen.De opvoering gebeurde door Frascati Symphonic Orkest.Een orkest dat jonge musici en solisten ,orkest en podiumervaring laat opdoen.Er werden werken van Brahms,Grieg en Jasper van Paemel gebracht.Het was ook hier een succesvolle avond.

    zaterdag, november 16, 2013
  3. Wat leuk, dat jij ze kent, voor ons was het een volslagen verrassing. Het was zo léuk, ze eindigden met Bolero van Ravel, geweldig!
    De combinatie van muzikaliteit, plezier maken en heel veel energie, erg leuk. De oud collega, met wie ik was, zei de hele tijd : kostelijk.

    vrijdag, november 15, 2013
  4. Percossa heb ik al eens gezien, met drums en percussie doe je mij eigenlijk altijd wel een plezier. Ik kan me voorstellen dat ze er in combinatie met het Nederlands Symfonieorkest een spetterend en swingend geheel van hebben gemaakt.

    vrijdag, november 15, 2013

Geef een reactie

