Skip to content

Beelden van project Erve IJzerman

Ik heb gisteren zitten zoeken op You Tube, waar ik nu ook al weer het filmpje gevonden had over de boerderij in Wapenveld, die ik gisteren bezocht. Nu wist ik het ineens weer, bouwbedrijf van Laar had dit filmpje van tv Gelderland op internet geplaatst. Ik wil het jullie niet onthouden, prachtige beelden.

9 Reacties Post a comment
  1. Dag Henny , leuk blogje met mooie foto’s! Ik maak ook een verwijzing naar jouw blog. Die foto’s buiten heb ik trouwens niet zelf gemaakt, het regende die ochtend, ik heb ze van de site van Erve Ijzerman

    woensdag, september 25, 2013
  2. Henny #

    Hallo Klaske, Mijn blog over Erven IJzerman is klaar. Ik heb er een verwijzing naar jou blog opgezet ivm de mooie foto’s buiten en de informatie die je geeft. bloggroeten, Henny

    dinsdag, september 24, 2013
  3. Dag Henny

    Wat grappig, dat ze mijn naam kenden. Ik was elders aan het wandelen, anders had ik graag ook nog even met de luiken open gekeken. Maar dat komt vast nog wel een keer.

    Leuk blog heb je, ik ga vaker bij je kijken.

    Hartelijke groet
    Klaske

    zaterdag, september 21, 2013
  4. Henny #

    Hallo Klaske, Vandaag op Erve IJzerman maakte ik foto’s voor mijn blog. Men vroeg mij toen of ik Klaske de Jong was. Nee, dus, maar ik heb je gevonden. Mijn blog is hjkdeg.blogspot.com

    zaterdag, september 21, 2013
  5. Wat een geweldig verhaal over die prachtige boerderij en zijn wat zonderlinge bewoners. Hopelijk lukt het om een goede bestemming voor het complex te vinden, want eigenlijk moet dit toch wel zoveel mogelijk behouden blijven en levendig worden gehouden.

    woensdag, september 18, 2013
  6. Ja, ik vond het ook zo mooi, heb filmpje2x bekeken

    zondag, september 15, 2013
  7. Oh wat prachtig deze beelden uit vervlogen tijden! Waardevol. Heel bijzonder zulke mensen, die niet met alle winden meewaaien, maar vaak ook niet makkelijk in de omgang. En niet met z’n drieën tegelijk de kerk binnengaan, dat past helemaal in het verhaal.

    zondag, september 15, 2013
  8. Dag Hannie
    De Mariahoeve ken ik niet, maar zo te zien ook bezoekje waard. Wat ik bij Hoeve IJzerman zo bijzonder vind, is dat er echt zo weinig veranderd is in al die jaren.

    zondag, september 15, 2013
  9. Hannie #

    Fantastisch filmpje. Het heeft wat weg van de Maria hoeve in Putten alleen is deze veel kleiner vergeleken bij de hoeve van IJzerman

    zondag, september 15, 2013

Geef een reactie

