Skip to content

Ventoux van Bert Wagendorp

VentouxWat een hitte, als ik even loop begin ik al te zweten. Maar gelukkig hoefde ik vandaag niet te werken of wandelen, dus had ik tijd om op het terras onder de bomen met drinken onder handbereik mijn boek uit te lezen. Het paste helemaal bij het seizoen, een boek over mannenvriendschap, wielrennen, de Mont Ventoux, en hoe een dramatische gebeurtenis na jaren in een ander licht komt te staan en afgerond wordt.
Deed me een beetje denken aan Grip van Stefan Enter, daar was ook sprake van een reünie na een dramatische gebeurtenis.
Lekker vakantieboek. Goed verhaal. Het boek is overigens begonnen als filmscenario, wat de schrijver, sportjournalist bij de Volkskrant,  uitgewerkt heeft tot een boek.

3 Reacties Post a comment
  1. Voor mij te warm om buiten te wandelen dus heb ik lekker onder de parasol gezeten en wat gelezen.

    vrijdag, augustus 2, 2013
  2. Ik ben net met veel plezier wezen boodschappen doen in koele ah
    Maar buiten nu nog 33 gr
    En als ik naar buienradar kijk hier weinig regen te verwachten, dus tuinsproeier aan gezet

    vrijdag, augustus 2, 2013
  3. Het was mij vanmiddag zelfs onder de boom te warm. Onder het motto “auto in, airco aan” ben ik lekker een stukje gaan toeren, en dat is me goed bevallen. 🙂

    vrijdag, augustus 2, 2013

Geef een reactie

