Skip to content

Kjell Nupen

naamloos-0593Ik heb even opgezocht, wie het prachtige nieuwe raam in de Broerenkerk in Zwolle, waar nu boekhandel Waanders gevestigd is,  gemaakt heeft. Het is een Noorse kunstenaar, Kjell Nupen. Ik heb even gegoogled, en zie dat hij prachtige dingen maakt, schilderijen en ook kunst opgenomen in architectuur. Kijk eens op deze link , dan kom je op zijn website. Klik door naar public works, en dan naar de Angsgar Chapel in Kristiansand. Toen ik dat zag, dacht ik: daar wil ik nog eens naar toe. Heel bijzonder.

2 Reacties Post a comment
  1. Dat raam was me al opgevallen in je vorige logje. Het is wel de finishing touch, licht en kleur maken het net even af. Mooi werk maakt die man.

    zaterdag, juli 20, 2013
  2. Ben er een kijkje gaan nemen en inderdaad die maakt veel mooie kunstwerken Klaske

    zaterdag, juli 20, 2013

Geef een reactie

