Skip to content

Lunchpauze in Sneek

Vandaag werk ik in Sneek. Brood opgegeten achter de computer. Hoor af en toe een scholekster. Nog 15 minuten over: softijsje gehaald in ziekenhuis, rondje lopen in de zon. Ruisend riet. Loop langs slootje. Allemaal orchideeën. Dit is genieten

naamloos-145420

4 Reacties Post a comment
  1. Ik ga in oktober 5 dagen in gent en omstreken op vakantie. Voordien ga ik jou site eens bestuderen om te zien wat mooie plekjes in de buurt zijn. En zo brengt de een de ander ergens mee in kennis

    dinsdag, juli 9, 2013
  2. Op dat plekje zou ik niet vlug weg geraken en fijn is dat ik er dankzij u ook van kan meegenieten.

    dinsdag, juli 9, 2013
  3. Hendrika #

    Dat is nog eens een leuke lunchpauze!

    dinsdag, juli 9, 2013
  4. Dat is zeker genieten, Klaske, je hebt het goed voor elkaar daar in Sneek.

    dinsdag, juli 9, 2013

Geef een reactie

