Skip to content

Geslaagd !

naamloos-0557Mijn schoonzusje is geslaagd voor haar opleiding als helpende in de zorg. Heeft er heel hard voor gewerkt. Was niet makkelijk, want Nederlands is niet haar moedertaal. We zijn trots op haar en heel blij voor haar. Gisteren kreeg ze haar diploma. Een feestelijke bijeenkomst, waar ik ook bij mocht zijn. Natuurlijk had Larisa haar mooiste schoenen aan. Ik kan daar niet op lopen, zij wel.

4 Reacties Post a comment
  1. Welgemeende felicitatie voor je schoonzusje

    woensdag, juli 3, 2013
  2. Bartele de Jong #

    Gefeliciteerd!!
    Ik vind het ook heel erg knap!!
    Ook Pieter gefeliciteerd.
    Hij kan ook trots zijn op haar.

    dinsdag, juli 2, 2013
  3. Dat is een felicitatie waard, bij deze!
    Dat lijken me bepaald geen schoenen voor een van jouw vele wandelingen. ūüôā

    dinsdag, juli 2, 2013
  4. Dat zijn bepaald geen werkschoenen ;-). Gefeliciteerd schoonzus van Klaske!!!

    dinsdag, juli 2, 2013

Geef een reactie

