Skip to content

Meezingen in de auto

Ik breng tegenwoordig meer uren in de auto door. Dan is het fijn om mooie muziek af te spelen. Gisteren arriveerde een nieuwe cd, welke ik besteld had. Hij is precies lang genoeg om op naar Sneek te rijden. Morgen neem ik hem mee naar Enschede, ook 1.05 uur rijden. En dan weer  meezingen, of nou ja, proberen om dat te doen.

Ik heb al heel veel cd’s van l’Arpeggiata, een Frans ensemble onder leiding van Christina Pluhar. Dit album is een cross over van oude muziek en wereldmuziek, allemaal muziek uit de landen rond de Middellandse zee. Geniet er van.

5 Reacties Post a comment
  1. Ik heb alleen de CD die ik noemde in mijn reactie, verder niet. Naar aanleiding van jou youtube filmpje nog wat bekeken, prachtig. Ze genieten van het samen muziek maken, dat spat er van af.

    maandag, juni 24, 2013
  2. Wat leuk Afke, dat jij deze cd ook hebt gekocht. Ik had ook al gekeken op hun concertagenda, maar te ver weg. Heb je ook andere cd’s van hen? Ik heb er meerdere en inderdaad grijsgedraaid. Kwam via Marco Beasly, die we ooit in Utrecht hoorden (en sindsdien ben ik fan) bij dit ensemble terecht.

    zondag, juni 23, 2013
  3. Prachtige muziek, ik kocht deze cd ook kort geleden, grappig dat we hetzelfde leuk vinden, nu ook weer deze muziek.Een jaar of 10 geleden kocht ik een cd in de klassieke muziek 10 daagse met vanalles wat er op. Één van de nummers was van l’Arpeggiata, van de CD Homo fugit velut umbra. Ik kocht de cd. Prachtig! Ik heb ‘m grijs gedraaid. Vorig jaar geloof ik waren ze in Groningen, stom stom stom, niet naar toe geweest…

    zondag, juni 16, 2013
  4. Kende het niet maar het bevalt me wel

    donderdag, juni 13, 2013
  5. Nooit van gehoord, maar ik vind het wel mooi. Ik zou het alleen niet in de auto beluisteren, daarvoor noodt het teveel om geleidelijk weg te dromen op die muziek, lijkt me … 🙂

    donderdag, juni 13, 2013

Geef een reactie

