Skip to content

Koeien in de wei

naamloos-1020554Ik word altijd blij van koeien in de wei. Deze zag ik bij Wissel. Ze waren erg nieuwsgierig en kwamen aanrennen om mij eens goed te bekijken. Alleen de imposante stier bleef op afstand met 1 van de koeien, die waarschijnlijk tochtig was. naamloos-1020565

naamloos-1020553

naamloos-1020557

3 Reacties Post a comment
  1. Altijd een mooi gezicht als de koeien in de wei staan! Mooie foto’s ook!

    vrijdag, augustus 30, 2013
  2. Ook ik word altijd weer blij van koeien in de wei.
    Die stier is wel een heel imposante jongen, die zou ik toch ook maar liever wat op afstand houden.

    dinsdag, juni 4, 2013
  3. Koeien kunnen je zo aanstaren en telkens opnieuw en opnieuw en opniew

    maandag, juni 3, 2013

Geef een reactie

