Skip to content

Het Britten jeugd strijkorkest

Al weer naar het theater: heerlijk! Ik was uitgenodigd voor een voorstelling van het Britten jeugd strijkorkest in Zwolle. We hoorden dit orkest eerder bij het vriendenorkest van het Nederlands Symfonieorkest. Nu speelden jonge cellisten en violisten mee, die een prijs hadden gewonnen in het jaarlijkse concours (masterclass bij Gavriel Lipkind). Deze speelde zelf ook mee, evenals zijn echtgenote. We hoorden prachtige muziek, uitgevoerd door begaafde enthousiaste jonge musici.

2 Reacties Post a comment
  1. Leuk dat je er al van gehoord had. Ik vind die enthousiaste jongeren die al zo goed musiceren geweldig

    zaterdag, april 20, 2013
  2. Ik zag deze week iets op tv over Benjamin Britten, en toen kwam ook het Britten jeugdorkest uit Zwolle voorbij. Ik heb nog iets opgeschreven wat ik wil beluisteren.

    vrijdag, april 19, 2013

Geef een reactie

