Skip to content

Pestvogels? Mooi niet .

Ik wil graag een keer pestvogels zien. Elke winter hoop ik er weer op. Je hebt dan soms een invasie, waarbij ze met name te zien zijn op Gelderse roos, waarvan ze de bessen eten. Ik ben al eens naar Zwolle zuid gereden, toen ze daar herhaaldelijk te zien waren. Maar hoe ik ook zocht, niet gevonden. Had me voorgenomen er nooit meer bewust naar op zoek te gaan, maar nu kreeg ik een concrete aanwijzing, dat ze al een paar dagen op de hoek Rietdekkersdreef Leidekkersdreef in Apeldoorn zouden zitten. Toch maar even daar naar toe, ik had wel tijd. Ik zag daar meerdere vogelaars, maar helaas, geen pestvogels. Poosje gewacht, maar het was snijdend koud, dus onverrichter zake terug  naar huis. Misschien dat ik woensdag als ik langs Apeldoorn rijd, nog eens ga kijken. Er waren nog bessen genoeg.

3 Reacties Post a comment
  1. Dat is toch wat dat je de pestvogels niet gezien hebt. Deze winter waren en zijn er wel veel gespot. Zo houd je wat te wensen over zullen we maar zeggen. Ik ben vanmorgen naar Hargen gereden en ook zonder een foto van ook maar iets thuisgekomen. Nou ja,wel wat Futen in de sloot…..
    Succes Klaske!

    groet Wil

    dinsdag, maart 12, 2013
  2. ik wens je alvast heel veel succes.Hopelijk lukt het nu.

    maandag, maart 11, 2013
  3. Dat is de ware spirit, Klaske, de aanhouder wint. En ik hoop voor je dat dat ook in dit geal opgaat. Succes! Ik kijk uit naar de foto’s. 🙂

    maandag, maart 11, 2013

Geef een reactie

