Skip to content

Naar het Singer in Laren voor de collectie de Heus- Zomer

Gisteren naar het Singer Museum in Laren geweest voor de tentoonstelling van Cobra tot Dumas met werken uit de collectie de Heus- Zomer. Een echtpaar wat het familiebedrijf, een mengvoederbedrijf, heeft uitgebouwd tot een wereldspeler, en op een gegeven moment iets voor aan de muur zochten voor de hal van hun nieuwe huis. Van het een kwam het ander, nu hebben ze een prachtige collectie Nederlandse hedendaagse kunst, waarvan dit en volgend jaar een selectie te zien is op 3 exposities. Ik las er over in de Trouw (klik hier voor het artikel), en het is de moeite waard om er te gaan kijken. Later dit jaar wil ik ook nog naar het Belvedère voor de landschapskunst.

4 Reacties Post a comment
  1. Jan ik hoorde dat er nu in Drachten ook heel mooie expositie is

    dinsdag, februari 19, 2013
  2. Die expositie in het Belvédère zal ik trachten in de gaten te houden, want ik kom daar graag eens.

    dinsdag, februari 19, 2013
  3. Leuk om het verhaal er achter te lezen in het krantenartikel.

    maandag, februari 18, 2013
  4. Prachtig Klaske,er zitten mooie speciale werken tussen.

    maandag, februari 18, 2013

Geef een reactie

