Skip to content

Elke winter weer…

18521_490796947645668_667681350_nOndanks de goede voornemens ook deze winter weer aangekomen. Maar ja, ik weet ook, dat het er net als elk jaar wel weer af gaat zonder echt dieet. Beetje opletten en lekker veel naar buiten. Laat het voorjaar maar komen.

One Comment Post a comment
  1. Dat is hier ook zo maar gaat er niet zomaar van zelf af.
    Tot mijn 60 ste was gewicht nooit een probleem maar de laatste 7 jaar ben ik toch wat bijgekomen ondanks alle beweging en ook ondanks het feit dat ik niet zo’n grote eter ben.
    Maar er echt zwaar voor gaan diëten doe ik niet

    maandag, februari 18, 2013

Geef een reactie

