Skip to content

Gewoon een lekkere dag


naamloos-0434
De dag begon goed: een bloedrode zon onderweg naar Friesland, waar ik voor mijn werk naar toe ging. Daar een fijne dag gehad, verheug me op een goede samenwerking. Op tijd thuis (dit zal in de toekomst wel anders worden, maar is nu wel even heel lekker). Daar lag een verrassing op de deurmat. Welk buurkind heeft dit voor me gemaakt? Ruben was het niet. Was het Satetin?

naamloos-0435

naamloos-0436Eerst een kop soep warm maken, en toen nog even met de collectebus een paar straten af. Ik ben gestrikt door Amnesty International om in onze buurt te collecteren. Onderweg leuke ontmoetingen met buren die ik nog niet eerder sprak. Daarna lekkere pasta gemaakt met glas wijn. Op de mail een uitnodiging om een nieuw streekpad met iemand te lopen, de Brabantse wal. Het pad is bekroond op de fiets- en wandelbeurs afgelopen weekend. En verder een mail van Museum de Fundatie in Zwolle, om een tegel, welke op het Oog wordt geplaatst te signeren. Leuk, op de kerk bij ons in het dorp liggen al dakpannen met mijn naam er op, straks ook een tegel met mijn naam  op het Oog van het museum in Zwolle. Doen jullie ook mee? Kost 10 euro per tegel. Klik hier voor de nieuwsbrief van het museum. Goede manier om wat extra geld te werven voor dit mooie museum.

One Comment Post a comment
  1. Wat had jij een leuke,afwisselende dag Klaske!

    woensdag, februari 13, 2013

Geef een reactie

