Skip to content

Wandeling door het Kroondomein bij Vaassen

naamloos-1010464

Vandaag maakten we met z’n vieren een wandeling door het Kroondomein in de buurt van Vaassen. Een prachtige boswandeling met heuveltjes, kronkelpaadjes, een meertje en een koffiestop bij de schildershut van Wilhelmina. Zelf weet ik hier in het bos niet goed de weg, ik zou als ik alleen liep de parkeerplaats markeren op mijn mobiele telefoon, en als ik hiet meer wist hoe terug te komen op de telefoon kijken, welke kant ik op moest. Janny en Tonny kennen echter goed de weg. Janny heeft deze route vorig jaar uitgezet , en een routebeschrijving gemaakt.  De wandeling start bij de parkeerplaats aan de Elspeterweg tussen Vaassen en Elspeet, net voor je bij de Enkhoutweg bent. Vanaf de parkeerplaats de Elspeterweg oversteken en het grindpad op.

kroondomein wandeling Janny

naamloos-1010463

naamloos-1010462Het was trouwens opvallend druk in het bos, heel veel mountainbikers en verder mensen met honden. De zon scheen, iedereen had zin om naar buiten te gaan. Meestal wordt het pas na kerktijd druk op zondag, maar nu profiteerden blijkbaar veel mensen van het mooie weer. Maar goed ook, want ’s middags ging het regenen.

4 Reacties Post a comment
  1. Het schijnt me een heel mooi gebied om te wandelen

    maandag, februari 4, 2013
  2. Goed at jullie al vroeg op pad zijn gegaan, want je moet de mooie momenten wel uitzoeken momenteel.
    In onbekend bosgebied waag ik het er de laatste jaren ook zeker niet op om al teveel te gaan dwalen.

    zondag, februari 3, 2013
  3. Leuk Els, ik ga direct even kijken

    zondag, februari 3, 2013
  4. Heerlijk, zo’n wandeling. Wij liepen 2 weken geleden weer eens een stukje van het Veluwe Zwerfpad, ook door het Kroondomein. Staat inmiddels op mijn site: http://members.home.nl/elsbeelen/els_wandelverslagen_155.htm
    Groetjes, Els

    zondag, februari 3, 2013

Geef een reactie

