Spring naar inhoud

Woensdagwandeling

Voorlopig voor het laatst op woensdag gewandeld. Ik was de laatste tijd al vaak afwezig i.v.m werk en dat blijft voorlopig zo. Jammer, maar je moet soms prioriteiten stellen. Heb Tonny gevraagd om wel eens te kijken, wanneer we het Deltapad gaan uitlopen. En als ik eens een gat in de agenda heb doordeweeks kan ik altijd  wel iemand bellen om mee te gaan wandelen.
Het was lekker wandelen vandaag door de sneeuw. Af en toe lag deze nog op dennetakken, sprookjesachtig. We hoorden een raaf, en een goudvink en ik zag denk ik een snip opvliegen (watersnip?) en overal sporen in de sneeuw.

5 Reacties Post a comment
  1. Vandaag voor het eerst naar een netwerkborrel bij ons in het dorp geweest. Leuk.

    vrijdag, januari 25, 2013
  2. Ja, ik ben erg benieuwd hoe nu het allemaal zag gaan “lopen”. Goed zeg dat je e.e.a hebt doorgepakt.

    vrijdag, januari 25, 2013
  3. Je zal je wandelingen wel missen maar nu zijn er andere prioriteiten en nadien kan je alles misschien terug naar je hand zetten

    donderdag, januari 24, 2013
  4. Het is nu zaak om elk moment dat het kan mee te pakken in de witte winterse wereld, want als we volgende week schuil gaan onder een depressie, dan zal het allemaal een stuk minder mooi en fotogeniek zijn buitenshuis.

    woensdag, januari 23, 2013
  5. Er komen vast wel weer andere tijden. Eerst je eigen onderneming maar gestalte geven.

    woensdag, januari 23, 2013

Plaats een reactie