Skip to content

Kasteel in kerstsfeer

Na het sporten even naar de kerstmarkt bij kasteel de Cannenburch in Vaassen. Ik had mezelf apfelstrudel met vanillesaus in het koetshuis beloofd. Die is daar zo lekker, die wil ik elk jaar weer proeven. Natuurlijk met chocolademelk erbij. Ook even over de markt gelopen. Mijn interesse gaat altijd met name uit naar de etenswaren, versierspullen voor het huis heb ik genoeg. Dus belandden er kerstschocolaadjes en wildpaté in mijn tas. Er waren nog meer lekkernijen, bijv. de pies van Prince Pies en wildstoofpotje. Voor de liefhebbers o.a. ook balkenbrij en bakbloedworst (trekt mij niet zo).

naamloos-

Daarna nog even het kasteel bekeken. Zoals elk jaar weer prachtig versierd. Een team van vrijwilligers had weer zijn best gedaan. Het was genieten van de ruimtes met kerstbomen, prachtig gedekte tafels, en de stillevens met etenswaren. Je mag geen foto’s maken, alleen met de mobiele telefoon. Gelukkig heb ik een heel goede 🙂

naamloos-1010322naamloos-1010323naamloos-1010325

Klik hier voor informatie omtrent de locatie en de openingstijden van het kasteel

6 Reacties Post a comment
  1. dinie #

    Wij hebben voor kerst ook Cannenburch bezocht, resultaat, thuis een mooie gedekte tafel voor
    het kerst diner.
    Heel veel goede wensen voor het nieuwe jaar !
    groeten dinie

    donderdag, december 27, 2012
  2. Mooi stilleven op de eerste foto. Als ik zou kunnen schilderen… , maar ja, dat kan ik niet. Heel sfeervol allemaal.

    dinsdag, december 18, 2012
  3. Wat ziet het er gezellig uit, kan ik even met je meegenieten!

    groet Wil

    dinsdag, december 18, 2012
  4. De 1e foto is een prachtig Stilleven. Alsof ze zo van tafel weggelopen zijn.

    maandag, december 17, 2012
  5. Wat hebben ze het daar gezellig gemaakt en ik zag er veel lekkers staan

    zondag, december 16, 2012
  6. Bij het zien van de eerste foto dacht ik dat je meteen na thuiskomst zelf aan het versieren was geslagen. 🙂

    zondag, december 16, 2012

Geef een reactie

