Skip to content

Al een beetje kerstsfeer

Ik ben niet iemand die het hele huis versierd met kerst, en doe het vaak ook pas op het laatste moment. Maar kaarsjes en mooie bloemen horen erbij, evenals kerstmuziek (natuurlijk het Weihnachtsoratorium en de Messiah) , tijd voor bezinning, tijd voor elkaar. Een beetje kerstsfeer heb ik al in huis, gisteren een creatieve avond bij onze bloemist. Met hulp van Thea en Sjacco heb ik een kerstboompje gemaakt. Zitten nog lichtjes in ook. Zal de kerstcd’s morgen ook maar naar beneden halen.

naamloos-1010268

6 Reacties Post a comment
  1. je broer #

    maxim en tessa hebben ook een stukkie gemaakt en lijkt wel een beetje 🙂

    donderdag, december 13, 2012
  2. Een mooi boompje heb je in ieder geval, compliment! Het zit niet in de versieringen dat ben ik met je eens. Alvast hele fijne dagen toegewenst!

    groet Wil

    donderdag, december 13, 2012
  3. Ja en je moet weten dat de basis van di boompje oase is
    Maar ze hebben me wel geholpen hoor

    donderdag, december 13, 2012
  4. Klaske, een waar kunstwerk dit boompje 🙂 Ik zie een nieuwe toekomst voor je weggelegd: kerstdecoratesse. Moet lukken.

    donderdag, december 13, 2012
  5. Wat een lief klein boompje.
    Zo Ă©Ă©n zou het bij ons ook nog wel kunnen doen, maar ik denk dat we het toch maar gewoon weer houden op een mooi kerststuk,een bos bloemen en hier en daar een extra kaars of waxinelichtje.

    woensdag, december 12, 2012
  6. Mooi kerstboompje dat je maakte Klaske.
    De mijne staat ook reeds.Het geeft een warme huiselijke gezelligheid.

    woensdag, december 12, 2012

Geef een reactie

