Skip to content

Hoorspel: het Bureau van Voskuil

Als dit nu eens de zin van het bestaan was:
Het waarnemen van kleine variaties  in steeds hetzelfde stukje van de wereld waar je toevallig woonde.

J.J. Voskuil: Het Bureau 7, blz. 86

Ik heb indertijd de boeken van Voskuil verslonden, de figuren waren zo herkenbaar, het oeverloze gezeur op een Bureau, het tijdsbeeld. Inmiddels is er een hoorspelversie, er zijn 3 boeken klaar. Deze worden uitgezonden (met af en toe een onderbreking) om 0.45 uur op radio 1. Meestal slaap ik dan al, maar tegenwoordig heb ik een iphone, je kunt ze als pod-cast downloaden. Heerlijk om af te spelen in de auto. Het is al weer even geleden, dat ik de laatst aflevering te horen was, maar ze gaan 26 november weer verder.  Ik heb sinds vandaag weer een iphone (heb nieuwe gekregen als vervanging na mijn natte avontuur in Jordanië) , dus dat wordt weer genieten. Je kunt zo natuurlijk ook gewoon via je computer beluisteren, klik op ntr-het-bureau-podcast-312209.html

PS: info op internet bleek niet te kloppen, want nog steeds geen vervolg. Ik wacht af

2 Reacties Post a comment
  1. Ik heb de boeken allemaal gelezen en net wat je zegt, zo herkenbaar! Leuke tip Klaske, maar waarom wordt zoiets nu niet eerder uitgezonden.

    groet Wil

    vrijdag, november 30, 2012
  2. Om de een of andere reden hebben die boeken me nooit kunnen pakken. En met de podcast is het al weinig anders, ik heb het echt geprobeerd, zowel gisteravond als vandaag, maar ik luister dan toch liever naar een stukje muziek. Maar dat neemt niet weg, dat ik jou nog veel plezier wens met het vervolg.

    maandag, november 26, 2012

Geef een reactie

